Rot week, leuk weekend. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu Rot week, leuk weekend. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu

Rot week, leuk weekend.

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Deze week was echt verrot. Ik heb een klierontsteking. Het begon met bulten bij mijn oksel, en toen kwam de pijn. Toch maar naar de dokter geweest en een antibotica kuur gekregen. Vijf nachten slecht geslapen en donderdag ook niet naar stage geweest vanwege de pijn.

Vrijdag heb ik de hele dag in mijn hangmatje gehangen en s avonds ben ik toch maar ff bij de buurtjes gaan zitten voor wat gezelligheid en domme praat haha. Zaterdag ochtend voelde ik mij iets beter, omdat ik eindelijk goed had geslapen. Ik ben zaterdagochtend meegegaan naar de waterkant om daar bootje te varen. Dit was erg relaxed om te doen. We gingen een stukje van de Suriname rivier over. Na een uurtje waren we weer terug en zijn we nog even over de markt gelopen voor fruit en naar de i love SU winkel geweest. Ik heb een lekker hang vest voor thuis op de bank gekocht. Eenmaal thuis ben ik direct weer gaan liggen. Aan het eind van de dag voelde ik me weer wat beter. S avonds ben ik met Lukla eten gaan halen en begon het de terug weg keihard te regenen. Het restaurant was dicht, dus we kwamen zeiknat thuis, met lege handen. Toen heb ik lekker pannekoeken gebakken.

Gister heb ik een Jeep safari gedaan. Ik voelde mij stukken beter, dus ben toch maar meegegaan. En hier heb ik zeker geen spijt van gehad, want het was zo gaaf om te doen! Om 9.00 uur moesten we verzamelen en gingen we in zo`n Jeep opweg. Toen we bij de bestemming waren mochten we buiten op de Jeep zitten in die bak. Racen maar!
In het begin is het heel eng, maar daarna krijg je echt een kick!
Bij de foto`s kunnen jullie zien hoe mooi het daar is.

Gisteravond mocht ik mee naar een live uitzending van de Surinaamse studio sport. Een uitzending wat over vooral voetbal gaat, maar ook over andere soorten sport. Dit was ook een super ervaring!

Ik ben alweer op de helft van mij reis. De tijd gaat veel te snel.

X


  • 29 Mei 2014 - 09:15

    Netty:

    Hey. Laura, wat vervelend zeg zo'n ontsteking, maar zo te lezen heb je de juiste dingen gedaan. Gelukkig hoefde het niet geopereerd te worden. Het kan altijd erger :) wat maak je veel leuke dingen mee, dat zal wel wennen worden in Leek. Daar zie ik je nog geen jeep safari doen in het Leekster bos. Of misschien een gat in de markt? Fijn dat je zo' n leuk groepje mensen hebt waar je mee optrekt. Was gisteravond bij oma en zij had een kaartje gekregen, dat vonden ze heel fijn! Ik laat hen ook wel jouw verhaaltjes lezen hoor. Met de foto's erbij krijgen ze toch een beeld hoe jij het daar hebt. Lekker blijven genieten en blijf schrijven!

  • 31 Mei 2014 - 20:42

    Laura :

    Ja, erg vervelend. Ja ik doe zoveel leuke dingen hier. Ik moet afkicken in Nederland, haha. Er zitten inderdaad allemaal gaten in de weg, ook bij de markt. Het groepje wordt steeds kleiner, want er gaan zo langzamerhand wat mensen weg. Voor je het weet zijn wij ook al weer thuis. De tijd gaat hier zo snel! Fijn dat ze mijn kaartje hebben gekregen. Hoe is het met opa en oma? Opa weer helemaal hersteld van laatst? Doe ze de groetjes als je ze ziet!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Volg alles wat ik mee maak in Suriname!

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 5704

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Juli 2014

3 maanden naar Suriname!

Landen bezocht: