Weekend. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu Weekend. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu

Weekend.

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Van het weekend hebben we weer allemaal dingen gedaan. Vrijdag hebben we gewandeld door de stad heen in de hete zon. Via mijn ANWB boekje liepen we langs allerlei huisjes, kerken, postkantoren en andere mooie dingen om te zien. Vrijdagavond ben ik lekker uiteten geweest met de buurtjes bij Blauwgrond. Dit was erg gezellig!

Zaterdag zijn Luk & ik naar de centrale markt geweest hier. Dat is een markt in een gebouw waar ze allerlei soorten groenten en fruit, maar ook kleding en andere rommel verkopen. We hebben lekker watermeloen en jaaa heel handig GESNEDEN sperzibonen gekocht. Hoefden we die niet te snijden. In de middag hebben we een grote schoonmaak bij ons thuis gehouden, dit was echt nodig. Daarna hebben we met de buren hiervoor ons huis gevoetbald. Dit was erg grappig, haha en heeeeeel warm! Zaterdagavond hebben we gefeest met onze eigen muziek met een paar drankjes erbij. Ik ben dankbaar dat mijn boksen nog bij Luk in de koffer pasten.

Vandaag zijn we naar White Beach geweest. Dit is een strand met allemaal gezellige hutjes en hoge tafels met barkrukken waar je lekker kan relaxen. We hebben lekker gezwommen en gezond. Uiteraard heb ik weer wat verbrand door de velle zon hier. Het was een leuk dagje. We zijn net weer thuis en hebben net pasta opgewarmd wat we nog in de vriezer hadden staan. Lekker makkelijk!

PS: Denken jullie nog ff aan onze speelgoedactie? Dank jullie wel!

Dikke knuffel vanuit SU.

  • 12 Mei 2014 - 07:18

    Netty:

    Leuk weer iets te lezen over je avonturen in Suriname. Zou heel leuk zijn als je ook wat vertelt over je stage adres. Ben wel heel nieuwsgierig hoe dat nu gaat, qua begeleiding. Weet dat MBo veel gebruik maakt van een portfolio, met opdrachten, aftekenen door stage begeleiding. Hoe gaat dat in Suriname? Wij doen mee met je actie, verheug me nu al op de blije koppies van de kinderen en van jou en je vriendin!

  • 12 Mei 2014 - 14:36

    Laura :

    Ja, deze week komt er meer over stage omdat ik deze week wat meer opdrachten ga doen met de kinderen. Ook ga ik als het goed is met iemand mee naar school om te kijken hoe hij zich daar gedraagt. Alle opdrachten die we maken komen later in onze portfolio. Gelukkig hoefde die dikke map niet mee, dan was mijn koffer direct vol, haha! Ja ik zag het al op mijn bankrekening. Super! Ik ben ook benieuwt naar al die blije koppies. Ik word er al gelukkig van als ik er alleen al over nadenk.

    X

  • 13 Mei 2014 - 12:06

    Opa En Oma:

    Lieve Laura leuk om weer wat van je gehoord te hebben. We horen van mamma natuurlijk wel en ze heeft ook heel veel leuke foto's doorgestuurd. Natuurlijk doen we mee aan de speelgoedactie.
    Het is toch te gek als een kind geen speelgoed heeft. Aangezien we niet meedoen aan Facebook (hahaha) vragen we je bankrekening wel aan Mam.
    Lieve groet

  • 13 Mei 2014 - 14:31

    Laura :

    Leuk dat moeders die fotos doorstuurd. Lief dat jullie meedoen aan de speelgoedactie. Haha, ja vraag die maar aan mama. Verder ook alles goed daar?

    Dikke knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Volg alles wat ik mee maak in Suriname!

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5698

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Juli 2014

3 maanden naar Suriname!

Landen bezocht: