Waterkant. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu Waterkant. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura - WaarBenJij.nu

Waterkant.

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Ten eerste; Vrolijk Pasen! Lukla en ik hebben vanmorgen een Paasbrunch gehad, haha.

Vanmiddag ben ik met de buurjongens naar Zus&Zo gefietst om kaartjes te halen voor een concert van De Dijk. Zij komen hier as zaterdag optreden! Lekker Hollands. Daarna hebben we wat gedronken aan de waterkant. Soms lopen er wat zwervers langs je om te vragen of je ook geld hebt. Gewoon negeren. De terug weg ben ik me helemaal kapot geschrokken. Er lag een man aan de kant van de straat die van zijn scooter af was gevallen. Automatish kijk je daar naar. Zijn hoofd zat onder het bloed en hij bewoog niet. Er stonden een paar mensen omheen. In Nederland zou deze man direct afgevoerd worden. Waarschijnlijk zijn we langs een lijk gefietst... Ook dit gebeurd hier helaas..

Vanavond gaan we natuurlijk Divorce kijken.

Fijne avond!!
X

  • 21 April 2014 - 10:19

    Netty:

    Jij ook vrolijk pasen hier is de tweede paasdag begonnen met grauw weer, mottig. Gisteren was het mooi weer, smet zon en wind. Bij jou is het natuurlijk elke dag mooi, daar smelten de paashazen :). De Dijk, ik ben jaloers, Anne en ik gaan elk jaar wel naar een concert van de Dijk, hele goede muzikanten. Live zijn ze echt goed, ben heel benieuwd, want ze hebben een jaar sabbatical gehad, of ze ook nieuwe nummers spelen. Veel plezier! Naar gezicht zo'n ongeluk, meestal zie je zoiets niet hier, is alles afgeschermd. Maar snel vergeten en andere dingen doen. Ben heel benieuwd hoe het gaat met het werk. Neem aan dat jullie vandaag vrij zijn? En anders lekker werken. Anne is vandaag jarig, dat gaan we vieren.

  • 21 April 2014 - 15:43

    Laura:

    Haha ik ben ook benieuwt naar De Dijk! Ja, dat ongeluk moet ik snel vergeten. Nee, hier regent het ook behoorlijk veel. Maar daarvoor of daarna is er zon.

    Feliciteer Anne van me! Fijne dag! X

  • 21 April 2014 - 18:43

    Opa En Oma:

    Hoi lieverd,
    Ook een vrolijk pasen natuurlijk. Ja je zal wel van alles tegenkomen daar het is heel anders dan hier. Dan besef je weer hoe goed georganiseerd het hier allemaal is natuurlijk.
    Geen chocoladepaashaas gehad denken we, maar bij ons op het pad wel een echte grote haas gezien. Met je mamma en de meisjes in het Norgerbos gewandeld eerste paasdag en vandaag bij Ramses en Irene de paasbrunch gehad; erg gezellig.
    Morgen maar weer fijn aan het werk natuurlijk.
    Lieve groet van ons en Jacob op de bok 1.jpg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Volg alles wat ik mee maak in Suriname!

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5691

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Juli 2014

3 maanden naar Suriname!

Landen bezocht: